Hjälpredor


Lördagen var lugn ingen innebandy, vi tog det lugnt på morgon, åt en lång frukost. Mina små hjälpredor dukade så fint. 


Alwa hade fortfarande feber när hon vaknade, men hyfsat pigg ändå. 
På eftermiddagen åkte jag och hämtade hit mamma, vi stannade på Friskis och tränade. När vi kom hem var vi lagom hungriga, till barnens glädje gjorde jag hamburgare. 


Vi satt uppe länge och myste, jag och mamma drack vin och åt lite ost och kex. Dem små sov sött, medans dem större lyste med sin frånvaro, kom ner och hämtade lite godis och försvann till rummen. 


Alwa väckte mig 06, det var en trött mamma som gick upp och gjorde välling, nu är hon feberfri . Nu har även mormorn vaknat, så nu blir det mys frukost innan det är dags för innebandy. Tre matcher avlöser varandra idag. Dagen avslutas med lite restaurang mys.

Have a nice day ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0