Hipp hipp hurra

Ett stort grattis till älskade Albin idag ❤
På din 14 års dag. 


Även ett stor grattis till min fina morfar
på 92 Års dagen.


Tänk vad tiden går fort, minns när Albin föddes som det var igår. 
Jag ringde till min morfar vid sju på kvällen för att gratta honom, han sa lite besviken, och jag som trodde jag skulle få en arvinge idag på min dag. Jag sa lite på skoj att dagen är inte slut än. 😄
Strax efter åtta när jag gick på toan blödde jag men inga känningar, ringde brorsan och bad honom komma. Ok sa han , men tiden gick och ingen bror kom, ringde igen, fick som svar, hade beställt pizza måste bara äta först 👍 
Killar.. Ja jag väntar väl då ha ha
När han väl kom hade jag inte bråttom hade inte ont, men vi åkte iallafall. I efter hand har jag hört att min bror sagt till min mamma att jag minsann kommer komma försent till min egen begravning, han var tydligen lite stressad över att jag tog det lugnt hi hi.
Albin är den född 23.14, och ja min morfar hann tydligen få en arvinge😃


Imorse sjöng vi för våran Albin, alla var vi lite nyvakna. Han öppnade lite paket, men det är mest pengar som önskas.
 


Efter frukost på sängen var det skoldags 

 
Nu ska jag grilla kött och göra 
potatisgratäng, födelsedags barnets önskan. Återkommer lite senare, dock inte med bilder på Albin him Self, han vägrar och det accepterar jag.

Kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0