Skolavslutning 2013

 
 
 
Idag var Linnea båda glad och sorgsen, kul att börja ny skola men hon vill verkligen inte byta
lärare, hon verkligen älskar honom. Bättre lärare kan man inte få enligt henne, och jag håller
med. Både Albin och Linnea har haft honom. Vet även en annan lärare som också ligger oss
varmt om hjärtat, och det är Albins lågstadielärare Marie.
 
 
Det var fler i familjen som var lyriska över att få följa med på skolavslutning, dem små
hjärtana. sötisen Alwa
 
 
och coolingen Linus
 
 
Vi mötes av tom skolgård med alla stolar utställda, vi var tidiga för att få bra plats.
 
 
  
 
Det är helt i otroligt i fjorton år har jag varit på skolavslutning på skolan och det har aldrig
varit dåligt väder, helt otroligt.
Barnen sjöng så fint, Linneas klass hade skrivit en sång till sin lärare.
 
 
                                                                                                                                     
 
Rektorn höll ett kort tal och eleverna visade upp sina talanger.
 
 
Som tradition har dem att förskoleklassen lämnar över en ros till dem elever som går ut
mellanstadiet, i år var det alltså Linneas tur att få en ros.
 
 
Det hela avslutades med att alla sjunger låten Vi har pluggat färdigt, då är det verkligen
sommar.
 
             
Albin hade skolavslutning nu på kvällen i spöregn, sån otur, det sken upp igen precis när
den slutade. Så irriterande. Så vi kunde tyvärr inte deltaga, så jag har tyvärr inga bilder på min
fina son. Skulle jag nog inte haft ändå, han vill ju aldrig bli fotad ;)
 
Nu har vi precis smaskat på lite jordgubbar, glass, maränger och grädde.
 
 
 
 En speciell dag har nått sitt slut, det är nått speciellt med avslutningar.
 
Kramiz
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0