Midsommar 2014

 
 

Det blev en kall midsommar i år, brrrr.  För min del kunde jag lika gärna legat under
en filt i soffan och glott på tvn, positiv...nej
Men vad gör man inte för sina ögonstenar, som vill fira midsommar och åka lövad
traktorskrinda till midsommardansen.
 

När solen tittade fram blev det hyfsat skönt, men när traktorn skulle åka var det till att klä
på sig ordentligt. Mamma var lite förkyld och hoppade över traktoråkningen ;)
 

Det första barnen ville ha efter en kylig tur var  glass, brrrr säger jag.
 
 
Fikakorgen tog vi inomhus, regnet hängde i luften. Givetvis åt vi allt som hör midsommar till, men
så tråkigt att behöva äta allt inne, det blir inte samma känsla.
 
Trots snapsen som mammsen hade med sig, har jag blivit dunderförkyld, kanske tog för några ;)
Det var lite kort om våran midsommar i år, nästa år hoppas jag på en bättre dag, men den kan
knappst bli sämre.
Nu ska jag sätta fart och packa med Albin, han ska iväg en vecka till Linköping på Selected Player,
innebandy. Är mycket stolt över honom som är så duktig, jag och Linnéa åker ner i slutet av veckan
och kollar på matcherna.
 
Många kramar
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0