Pelle Svanslös

Idag blev det lunch/fika/lek date i den nya lekplarken, Pelle Svanslös.


Det var en gullig liten park, barnen for ut och in i dem gulliga små husen.


Alwa tyckte att det var lite läskigt i dem mörka husen och höll sig utanför för det mesta.


 Dem tre musketörerna står och kollar läget 😉


Det var en hel del barn i parken, det blev kö till bussen, som alla ville ratta. 


Efter en timmes lek slog vi upp picknick filten och lunchade. Alwa hade då tjatat en stund efter fika 😄


Vi lekte en stund till efter en låååång myspaus i gräset ❤



Sen ville Alwa åka hem och sova.
En utslagen hjälte.


När vi kom hem bakade jag en rabarber paj , då hade även alla större barn vaknat, som är uppe sent. Det blev en skön eftermiddag med poolhäng.


Innan middagen serverades tvingade jag med mig sonen ut på en löprunda. Jädrans unge att springa, men jag bangar inte 😁😁

Nu blir det ett glas vin, kraaaaam




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0