Sjukling

Igår kväll när jag skulle gå och lägga mej började Alwa att prata och prata. Då förstod jag att hon hade hög feber och yrade, plockade upp en bränn het Alwa till min säng, jodå tempen visade 40.0, det blev Ipren, välling och saft innan jag stoppade om henne igen. Sen vaknade jag till och från av att hon yrade. 
Imorse var febern som bort blåst, väl nerbäddad fick hon hänga med ut på en morgon PW. 


Vid lunch började tempen att stiga 37,9. 
Tänkte att nu vaknar hon väl varm igen, men icke. Hon var lite hängig när hon vaknade så vi låg i soffan tillsammans med Linus och hade mysigt.  Men det tog inte lång stund innan det var full fart igen. 


Nu har jag precis fått ner rumpan i soffan och ska kasta i mej lite te och en smörgås. Har varit och tränat och veckohandlat på Maxi. 
Nu är jag slut som artist ;)

Kram och God natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0