Lite vitt

Äntligen har det blivit lite vinter, men inte tillräckligt för min smak. Det går ju inte att åka skidor och då kan vi lika gärna ha sommar och sol
 Alwa tyckte det var kul med snön som föll utanför fönstret, satt och spanade ut.


Tog inte lång stund innan dem ville ut och åka pulka :)



Äntligen har jag fått till flätorna på lill tjejen, hon sitter inte så gärna stilla när jag drar i håret ;) Mutade henne med min mobil, då gick det kanon :) 


I helgen har det varit innebandy, farit kors och tvärs, Hallstavik, Märsta och sen gasen i botten till hemma match, med start tid en timme efter matchslut. 
Albin gjorde två grymma matcher, som han slet, tom att han var nöjd själv, det händer aldrig. Höga krav på sej själv, undra just vad han fått det ifrån.
Barnen ledsnade lite, vilade lite i period paus. 



Vi avslutade helgen med lite hemma gjord pizza. 


I morse när jag gav mej ut på morgon PW var dej kallt -11, blev även en promenad med hunden nu på kvällen, då visade tempen -10, så lilla hunden fick ha en stickad tröja. 


Inte allt för nöjd ;) 

Nu ska jag bara titta klart på Idrottsgalan innan jag dyker i säng. I morgon är ja utbjuden på lite äventyr, lite läskigt, mer om det imorgon :)

Natti natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0