Kusinmys

Idag styrde vi kosan mot Enköping och kusinmys, det var jag och fyra av barnen. Albin var hemma, kände sig inte pigg. 
Min kusin bor på min mormor och morfars gamla bondgård, morfars barndomshem. Dem är i fullgång med renovering, nu var köket klart, så vi måste ju inspektera :) Det var så otroligt fint, har bevarat den gamla stilen, så mysigt. 



Till lunch fick vi göra våran egna pizza, Linus som tjatat om pizza några dagar blir över lycklig :)


Barnen märkte jag knappt av, Linus hittade tvspel, Alwa hade vagnen med sig, tulltade runt, gick upp och ner i trappan, jag satt med andan i halsen ;)
Alwas feber håller i sig, snart blir det ett besök på vårdcentralen, har sån hosta också. Linnea och Molly gick ut en stund och kände på snön ;) Emelie hängde med oss i köket. 


Innan vi åkte hem blev det gofika, och det må ni tro är min kusin bäst på. Hon borde vara med i Hela Sverige bakar...


På vägen hem somnade dem små i bilen, hm dum tid att somna, men det gick hyfsat lätt att få dem i säng.
Jag avslutade dagen med ett träningspass, idag behövdes det verkligen efter allt gofika.
Nu sängen....

Natti natti 

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack snälla kusin, vad gullig du är som gillar mitt fika! Kram kram

Svar: Du är fenomenal, förstår inte att du hinner med. Kramiz
Linda Hammar

2014-02-21 @ 20:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0