Onsdag i dag 😊



Skulle bara vilja skrika, känner mig inte på topp idag. Men det är bara att ladda om och tänka ingenting är omöjligt. 
Känner bara att det är mycket som ska fixas till jul, vill att allt ska bli som vanligt på julen ( viktigt för barnen) , det har vart mycket på jobbet, men det är positivt, det blir bra klirr i kassan nu när jag är i full gång att köpa julklappar.  
Börjar känna mig lite pumsig, har vart i farten sen fem i morse. Jobbade fram till tre, sen åkte jag till Friskis.


Tränade två timmar, åkte och köpte lite julklappar, och avslutade med stor handling på Maxi. Gäller att fylla kylen till helgen, barnen äter mig ur huset 😉
Nu är jag ledig några dagar och imorgon blir en mysig dag, det blir en dag hemma med barnen. Linus får vara ledig imorgon, har saknat så att ha dem alla hemma. Tyvärr måste jag också vara en tråkig mamma, det är torsdag och jag måste städa, men är man bara flitig så går det undan 😊 

Nu ska jag mysa ner mig under min filt och njuta av tystnaden i huset och titta på reprisen på Så mycket bättre👍

Många kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0