Lugn morgon



Barnen är hemma, ja inte dem stora, dem hämtar jag efter skolan. Linus är ledig från dagis idag och är hemma med mig och sjuka Alwa.
Vi har tagit det lugnt på morgonen, ätit en lång frukost.


Barnen festade till i soffan 😊


När dem ätit klart gjorde dem mig sällskap vid köksbordet, bakade lite med trolldegen.


Alwa orkade inte så länge, idag är det nära till gråt. Hon och Linus tjafsade mest. 


Alwa bäddade ner sig i soffan. Trots Ipren ligger febern på 40 grader, misstänker att det är en öroninflammation. Sist hon hade det värkte det hål innan hon sa nått. Tålig som hon är. 


Nu sover hon, jag har ringt vårdcentralen, i väntan på att dem ska ringa börjar jag städa. 

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0