❤ Fredag ❤



Efter en skit natt, med strömavbrott, eller snarare nått som utlöste jordfelsbrytaren , låg jag och grubblade på vad det kunde vara, kom fram till en teori, som också visade sig stämma. Skönt nu har jag löst det😊
Jag tog en morgon promenad i gryningen, nya tag ny dag, barnen tittade på julkalendern.
Hade tänkt åka till öppna fsk, men Alwa är fortfarande febrig. Istället blev det ett besök hos bästa Linda och hennes goa barn. Linus var glad över att få leka med Oskar, Alwa låg mest och vilade och gosade i mitt knä❤


Idag har det snöat, jippi. 😊 Men det lär dröja innan jag kan ta fram skidorna. Gav mig istället ut på en löpar runda när dem stora hade kommit hem från skolan och kunde vara barnvakt, måste ha lite friskluft, när bacillerna cirkulerar hemma. Kan inte vara sjuk imorgon då det är dags att åka Ålandsbåt och ära julbord med jobbet.
När jag kom hem efter 40 min löpning stod Linnea start klar i tvättstugan och väntade på skjuts. Idag var det premiär för Linnea att spela innebandy match med P-01. Hon är för modig min lilla -02. Hon klarar det säkert galant. Nu är matchen tyvärr i  Örbyhus, dit åker jag inte idag med sjuka barn. Alwa behöver sova. 
Nu har vi precis ätit tacomys, inväntar julkalender och wild kids innan det är dags för dem små att sova. 
Sen ska jag inta ryggläge, ladda inför morgondagen , tittandes på Idol finalen.



Trevlig fredag 🍷

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0