Need a brake

Måste ha lite kaffe, är i full fläng och försöker möblera om hela huset, alla byter rum med alla, små fisarna får egna rum äntligen. Har precis lyckats bära upp dubbelsängen ( snälla Pernilla stannade till och hjälpte mig upp med stommen), nu har jag fått upp resårmadrasserna.
Bästa mannen för jobbet är en kvinna 😉 jag reder mig själv👍 
Bilder kommer senare.

Fick precis kort på hur fint Emelie har gjort i sin lägenhet.💕


Emelie bor i en mycket fin stad, i det högsta huset, 16 våningar .


Vi var även förbi och tittade på hennes högskola, fem minuters promenad väg.


Nej nu är det slut på vilan, dags att hugga i och flytta ner Albins säng, sen ska Linus nya säng monteras i Albins gamla rum. Alwa sover precis middag för första gången i stor säng i sitt nya rum, hon har fått Linnéas gamla rum.


Ja som ni förstår har jag en del att göra, puh

Tur att jag är sysselsatt, så jag inte behöver tänka så mycket. 


Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0