Blixtar och dunder

Och magiska under.....Nehe vaknar upp till mitt vanliga jag, inga under skedde.
Var som vanligt seg när jag vaknade, få timmar sömn börjar ta ut sin rätt.. 

Kan väl bjuda lite på mig själv, några blondie tabbar.
Emelie kommer hem en dag och visar vad hon köpt till sitt nya hem, visar även lite papper och pennor hon köpt, jag säger lite lugnt, men Emelie ska du sitta och rita när du flyttar, hon tittar på mig och säger men mamma jag ska ju plugga 😳😂😂
Dagen efter är jag på gymmet ska springa 30 min, stoppar i hörlurar i öronen och börjar springa, efter 25 kommer jag på att jag inte satt på musiken, mitt pucko 😂😂

Ja vad säger man😊 mer sömn 

Nu har solen kommit, bikinin på, frukost i solen☀


Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0