Alwas rum 💕

Det tar sig sa mordbrĂ€nnaren😉


Alwa har flyttat in i LinnĂ©as gamla rum, hon Ă€r sĂ„Ă„Ă„ mallig över sitt rum. Hon har flyttat frĂ„n sin spjĂ€llsĂ€ng, ligger jĂ€tte duktig kvar i sin sĂ€ng och somnar med stĂ€ngd dörr i mörkret. 
Inatt vaknade jag av en duns, förstod direkt att det var Alwa som rullat ur. Hittade henne halvvĂ€gs in under sĂ€ngen, fick dra ut henne i fötterna, löft i henne igen och hon fortsatte att sova. 
Lilla skruttan 💕💕


Nu ska jag faktiskt fly hemmet en stund, LinnĂ©a har fotbollsmatch, sen tĂ€nker jag hinna trĂ€na lite senare. Imorgon ska jag hinna göra det sista för att sen storstĂ€da hela huset, innan jag börja jobba pĂ„ onsdag igen, efter haft tvĂ„ veckors flyttledigt. Nu skulle man behöva nĂ„gra dagars ledigt och Ă„ka ivĂ€g för lite sol, fĂ„r se vad jag och bĂ€sta vĂ€nnen planerar in framöver 😊

Nej nu springer klockan ivÀg

Let's go 💹

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0