Mysdag

Det gick ju kanon att gå på bio med Linus. Han tyckte det var jätte spännande, satt så fint och åt sina popcorn.
Emelie och Linnéa var på en annan bio, den slutade timme efter våran, så medans vi väntade tog vi en sväng till Gränby Centrum. Linus fick köps ett flygplan från filmen han just sätt. Det var nog pricken över i. Jätte glad kille.
När vi satt och väntade i bilen på brudarna, sa Linus Mamma jag får utbrott på dej, nu åker vi jag orkar inte vänta längre :)) Brudarna hann intemer än hoppa in i bilen och jag körs iväg innan han sov :) Alla nya intryck tog på krafterna.
Nu har jag varit och tränat, varvar ner i soffan, snart sängen. Imorgon väntar jätte mysigt besök av min kära kusin med barn:)

Natti natti

https://cdn3.cdnme.se/1833110/6-3/pic_524889e3ddf2b325b8dd36ed.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0