1:a Maj

Jag firade första maj med ett besök till min mormor och morfar. Vi stannade inte alltför länge, barnen har inte så mycket att göra där. Det blev ett besök i lekparken med Linus, motvilligt gick Albin och Linnéa ut med honom.
Fikat stod färdigt när dem kom in, Alwa som var så trött somnade vid bordet. Linnéa kliade henne på ryggen så hon tvär slocknade :))
På vägen hem stannade vi till vid tivolit i stan, lovade barnen att köpa sockervadd. På sista April stod vi i sockervadds kön vid kasen i 25 min och kom inte ens halvvägs, jag gav upp. iSå jag lovade dem att köpa i stan, måste hålla vad man lovar ;))

Kvällen avslutades på Friskis. Behövdes efter allt man stoppat i sej ;)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0