Tandis

Ja då var denna måndag snart slut :)

Morgonen började vi med en PW innan frukost, gångvägen är promenad vänlig igen. När vi kom hem somnade Alwa i vagnen, jag avnjöt min frukost.
På förmiddagen var det vardags bestyr innan det var dags att hämta upp Linnéa från skolan för att sen åka vidare till tandläkaren, Linus första tandläkar besök. Han hoppade glatt upp i stolen och gapade, både sköterska och tandläkare fick titta i hans mun, inte ett dugg rädd, jag blev så förvånad. Albin satt i väntrummet när vi kom ut, han hade också slutat skolan. När vi ändå var på vårdcentralen gick jag in på BVC och frågade om Alwa kunde få mässlingsprutan, hade egentligen tid i morgon, men snälla som dem är gick det bra. Nu är det bara att invänta febern ;)
Innan vi åkte hem var det present inhandling till kalaset, som Linnéa skulle på ikväll. Väl hemma igen var det mellis dags, vi gjorde smoothie på banan och mango.
Efter vi ätit middag var det dags för kalas, sen gick det i ett, Alwa i säng, Albin till träning,Linus i säng, hämta Linnéa i stan på Lasergame, passade på att träna ett pass på Friskis innan vi åkte hem. Nu har alla duschat och ätit efter träningar och kalas, nu kan jag äntligen hoppa i säng.

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0