Gäsp

Som jag misstänkte skulle ett pass på gymmet och ett aerobicspass göra så att jag piggnade till, direkt därefter blev det storhandling.
Alwa dras fortfarande med 39,5 i feber men är hyfsat pigg ändå. Tyvärr får Linus lite väl mycket överskotts energi, när vi får hålla oss hemma. När han får tråkigt springer han och skåp äter, får snart köpa hänglås, blir galen...
Inte nog med att det är fullt ös med innebandyn, nu är det även fotboll, idag fick jag inte ihop planeringen med hämtningar och sjuka barn. Linnéa flörtade med stora syster, och fick henne att åka in till stan för att hämta efter fotbollsträningen. Hon var ganska kall om fötterna när hon kom hem. Brr

Nu skulle jag behöva tända kaminen men jag orkar inte, jag får frysa. Nu börjar tröttheten komma krypande, hoppas jag kan sova inatt..

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0