Det som göms i snö....

Kommer fram i tö :)
Häromdagen blev det en dag ute, Tintins små skitar har tittar fram nu när det smälter. På sommaren behöver man inte plocka efter honom, då går han till nån buske :) Så jag hade ett riktigt skit göra :)
Har nu igen börjat dagarna med min morgon promenad innan frukost, men igår morse var det ingen skön promenad, isande vindar. Barnen ordentligt inbäddade,dem är fantastiska, gnäller aldrig. Det var skönt att komma in i värmen och äta en god frukost.
Albin och Linnéa bestämde sej på eftermiddagen att gå på Storvretamatchen, hm hur skulle jag få ihop det, men inga problem, jag hann lägga Alwa och göra i ordning Linus så att Emelie bara kunde kasta honom i säng. Undertiden matchen var, passade jag på att gå på ett intensivpass , det slutade precis så jag hann till Fyrishov och hämta hem barnen, perfekt :)
Idag har jag vilodag, ingen träning, vi började dagen på Maxi, åkte direkt efter jag lämnat Albin och Linnéa i skolan, så att jag skulle hinna hem innan Alwa ville ha gröt och sovs förmiddag. Det visade sej att det inte alls skulle gå smidigt att handla, först fungerade inte Ica korten och för det andra så låg självscanningen nere. Mindre roligt när allt skulle upp på bandet, en överfylld vagn och en hungrig Alwa på höften. Svettigt ;) När vi äntligen var hemma var det bara att sätta fart och fixa till besöket av Linda och hennes fina barn. Det blev räksmörgåsar och kladdkake cupcakes till barnen. Linus blev jätte glad när barnen kom, dem lekte så fint i rummet, märkte dem knappt. Jag fick en trevlig pratstund med Linda.

Nu ligger jag under en filt på soffan och har precis nattat Linus. Vi har haft sagostund. Nu är jag trött :))

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0