Midsommar 2013

Hela midsommar har jag firat i hemmets lugna vrå, tillsammans med fyra av barnen och min lilla mamma.
Emelie firade midsommar i Öregrund.
Midsommarafton började jag med en morgon PW i strålande sol, när alla bestyr hemma var klara åkte vi och hämtade mamma. Väl hemma igen var det dags för sill lunch, hade ett underbart väder. Satt länge och njöt av vädret och en god drink.

 


På eftermiddagen blev det en promenad för att plocka en fin midsommarbukett.
Väldigt fint i naturen nu med allt som blommar.

 

Middagen åts sent, givetvis blev det grillat, av mästergrillarna, jag och Linnéa :)
Tyvärr blev det mulet och kallt när det var dags att äta, det blev middag inomhus.
 

I helgen har jag gått igenom mitt liv. Mammas alla album från det att jag föddes tills att Emelie föddes hann vi gå igenom. Riktigt kul att se :)))
 

 Det är också sjukstuga här, Linnéa, Linus och Alwa är snoriga, febriga och ögonen är geggiga.
På midsommardagen vaknade givetvis små skitarna tidigt, jämnt när jag varit upp lite länge, ska dem upp tidigt. För att inte väcka mamma och dem andra barnen gick vi ut en morgon PW.
Nu har vi precis skjutsat hem mamma, så nu väntar vi hem Emelie så vi kan grilla goda hamburgare i Max anda ;))

Det var lite om våran helg :)

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0