Sushi lunch

Igår hade vi en jätte trevlig och mysig dag. På förmiddagen tog jag med mej dem två små och åkte hem till Anna och hennes barn. Linus blev eld och lågor när han fick leka med Amanda, har inte blivit mycket till lek med jämnåriga under jullovet. Annas större barn ville gärna hålla på med Alwa, det gick bra till och från, Alwa är LITE mammig just nu.
Anna bjöd på min favorit mat, sushi, som hon gjort alldeles själv. Det var underbart gott, tack Anna. När det var dags att åka hem var det en ovillig Linus som följde med, han hade kul :)
På kvällen var det dags för bio Albin och Linnéa ville se nya Sune filmen.

Idag har jag varit på gymmet och på ett gympa pass, därefter har jag stått i köket hela dagen och bakat, födelsedagarna löser av varandra nu ;)
Linnéa har varit duktig och hjälpt till, hon vill nog slicka bunkarna. Alwa har också övervakat ;)

Nu väntar sängen på mej :)

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0