In snorade

Här fortsätter det att snoras, att det inte ger sej. Alwa måste ha fått en riktigt envis bacill. Hon gör sina tappra försök till att leka och mellan varven är hon en riktigt kläng apa. Hon är så täppt i näsan trots spray. Välling har inte varit att tänka på :( Härom natten sov hon inte mycket, tror det tryckte i öronen. Så igår var jag lite trött, behövde lite egen tid, var till en kompis som ska bli hudterapeut, så jag fick 90 min ansiktesbehandling och färgade ögonfransar, såå skönt. Det blev ett pass på Friskis efter det, sen hade jag laddat batterierna igen. Linus är också febrig till och från men betydligt piggare. Tror tyvärr att det är min tur snart, vill inte. Konstigt vore det väl annars när man få sina dagliga duschar av snor ;)
Albin och Linnéa har också känts sej hängiga, men är i skolan.
Nu är det dags att byta om för ett gympa pass på Friskis, bäst att pass på när man är frisk, och skidorna är bara att glömma, det regnar, f-n.

Ha en bra dag, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0