Fullbokad dag :)

Idag har dagen varit fullbokad, bara med trevliga saker :)
Började dagen, efter att ha lämnat av tre barn, med en mysig frukost med min nyfunna hjärtevän. Elva var det dags att hämta sonen, hem och äta lunch, sen styrde vi bilen mot Carola och hennes fina barn. Fick gofika, barnen åt så jag trodde kladdkakan skulle spruta ur öronen, Alwa blev trött och somnade i min famn, killarna lekte på. Linus sa i bilen hem, jag kommer att sakna honom:)
Hem fixa middag, förbereda för läggning av dem små, Emelie är snäll och får dem i säng. Tack, betyder så mycket.

Nu har jag precis landat i Vattholma , skjutsat Albin till träning. När jag kommer hem är det min tur att träna, bättre sent än aldrig ;)

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0