Aj aj aj

Som jag skrev tidigare, klämde Alwa stortån i dörren förra veckan, sen har hon haft oturen att slå i samma tå ett antal gånger, dessutom har hon tappat en tung leksak på tån i lördags. Den har varit infekterad till och från men jag har lagt på asolspritomslag och då har det gett med sej, men imorse såg den bedrövlig ut. Åkte på drop in på vårdcentralen, där blev jag sittande i tre timmar, Alwa som inte fått lunch eller sovit, somnade av utmattning. Lilla Alwa har fått rosfeber i tån, nån elak bakterie, så nu är det penicillin i tio dagar.
Linnea var duktig och fick gå till tandläkaren själv, hade lovat att hämta henne, men satt fast på vc, en minut innan sin tid kom hon in springandes.
Duktig tjej som reder sej själv :)

På Apoteket gick det inte heller fort, hann precis hem och fixa middag, nu sitter jag på Albins träning, puh nu får jag andas ut en stund.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0