Vilken sommar helg :)

Det är ju helt underbart hur varmt och skönt det varit i helgen, passat på att lapa den sista solen innan regn och rusk.
Ja jag har inte bara suttit på rumpan, givetvis tränat och sen har jag servat pappa och hans kompis som har varit här och grävt hela helgen. I flera år har han erbjudit mej att komma och gräva ner våran pool, nu blev det av. Gissa om barnen har suttit på första parkett och tittat. Givetvis blev det förhinder, min vanliga otur nuförtiden, han stötte på en stor sten som måste sprängas bort. Suck!!! Förhoppningsvis blir det på onsdag.
Nu ska liten nr 2 i säng, sen tar jag kväll med ett glas rose i sista kvälls solen.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0