Mera sol :)

Ännu en solig dag, tror knappt det är sant.
Startade med min dagliga morgon PW, sen på med bikinin och frukost i solen.
Solade nån timme, medans barnen pysslade med sina lekar. Alwa har blivit helt besatt av sin docka och Linus var en spansk fotbolls spelare, han längtar så till Spanien, men det lär dröja :(
Hade hela tvättstugan full med tvätt, så jag tog med allt i solen och vek och vek. Förena nytta med nöje.
På kvällen var det fullrulle med olika aktiviteter, släppte av Linnéa på innebandy träning, hämtade Albins kompis och skjutsade dem till fotbolls träning, själv sprang jag en mil i spåret, flörtade med Emelie som hjälpte till och hämtade Linnéa efter träningen. Sen var det hem med Albin och vidare till stan med några kassar babykläder som jag ska sälja, direkt därefter veckohandling på Maxi, ja precis känns som det var igår jag handlade....
Nu blir det sängen innan kl ringer 6.

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0