Fullt ös

Börjar med att säga hipp hipp hurra till bästa Karin idag, Grattis vännen på stora dagen <3

Här laddar vi inför kommande födelsedag. Inhandlande av present, bakning av bullängder och tårta. Jag och Linus bakar och Alwa busar. Tyckte hon blev så tyst, går och ser efter var hon är, hon sitter mitt på vardagsrums bordet med ett stort smail :) Hon kommer även upp i soffan, så nu är det ett passande.
Ikväll efter att jag fått i säng dem små, drog jag först till Friskis för ett intensivpass, sen direkt till Maxi för storhandling, måste fylla upp inför helgen, få mamma kommer och är barnvakt. Jag åker till Katrineholm med Albin på cup. Jag ska bo i Vingåker på hotell i två nätter, vilket lyx.

Nu är det dags att nanna kudden :))


Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0