Kräftskiva

Gårdagen startade lite hetsigt. Linnea hade forbollsmatch kl tio, hon var inte så glad eftersom hennes innebandy lag hade träningsmatch samtidigt. Hon ville givetvis vara med på båda. Dick som är tränare för innebandyn var ju tvungen att vara med där, han hann skjutsa Linnea till fotbolls samlingen innan han åkte. Precis innan Linne'as match var slut ringde Dick mej och bad mej att snabbt hämta Linnea och skjutsa ner henne till innebandymatchen. Jag fick väcka Alwa, kasta på Linus kläder, leta fram matchkläderna, in i bilen och full fart till fotbollen, in i omklädningsrummet , slita med mej Linnea, gasen i botten till Ärentunahallen. Linnea bytte om i bilen och sprang in kastade sej in i matchen och gjorde mål. Sicken tjej :) Jag åkte hem och utfodrade dem små, väntade på att alla skulle komma hem och sen gick jag ut på min dagliga PW, fick sällskap av en vän.
På eftermiddagen kom en brunbränd mamma hem till oss, mamma kom från Cypern på morgonen, hon skulle vara barnvakt. Det var kräftskiva på G, vi hade jätte trevligt, satt ute och mös :)
Idag har vi bara myst med mamma på förmiddagen. Vi hade kiosktjänst vid IP, Linnea och Dick åkte iväg och jobbade. Jag skjutsade hem mamma på eftermiddagen. När vi kom hem vill Linus vara ute och leka, då passade jag på att bära in alla utemöbler i förrådet, nu kan snön komma ;))
Nu är jag nyss inkommen från min PW, sitter och väntar på att Beck ska börja.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0