Första tanden

Mitt lilla hjärtegull har fått sin första tand, ett litet litet risgryn.

Sitter ny duschad i soffan efter att ha motionerat, ikväll blev det på löpbandet, efter jag fått i säng små pluttarna. Skönt att ha bandet när tiden på dagarna inte räcker till. I helgen har det varit både innebandy och fotboll. Igår gick jag här hemma i myskläder och tog det lugnt på förmiddagen, det var fotboll på eftermiddagen. Då kommer Linnea på att hon är bjuden på innebandykalas i Allianshallen, hon kommer på det samma tid som det började. Gissa om vi fick fart, halv ett stod Linnea på innebandyplanen :)) En halvtimme sen. När jag ändå var i stan, stannade jag till på Stadium, för att hämta ut en vinteroverall till Linus, som jag hängt undan.
På eftermiddagen var det dags för Linne'as fotbolls match, hon hann precis hem och byta kläder. Eftersom vädret inte var det bästa, stannade jag hemma med dem små. Nu längtar jag faktiskt till att sista matchen är spelad, inget vidare höstväder att spela i, blött och kallt :(
Igår kom Emelies kompis Hanna hit och mös med oss. Det blev hämt mat och en massa godis. Tände första brasan och en massa värme ljus, var så frusen.
Idag var jag på väg ut på en morgon PW, men helt plötsligt regnade det, så jag och barnen stannade inne i värmen. Idag var det dags för Linnea att spela träningsmatch i innebandy. Linus var helt till sej, han tycker det är så roligt att åka med, tur är väl det, under vintern är vårt andra hem olika innebandyhallar. Linnea hade tydligen inte fått nog av innebandy, hon åkte in till Fyrishov och tittade på A-lagets premiär hemma match.
Nu är vi alla samlade igen, ja nästan, det saknas en, som jobbar och sliter.
Jag väntar på att Beck ska börja.

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0