Time for bed

Go kväll, dags för mej att nanna kudden.

Har haft två dagar, där jag slagit knut på mej själv, speciellt igår.
Jag startade dagen med att åka till gymmet, direkt därefter till Ica Maxi, hem och packa upp, duscha, hämta Linnea och åka till Gränby för att köpa jeans, hämta upp Emelie på Vaksalstorg, släppte av två barn hemma, drog iväg igen för att hämta Albin efter innebandyprofilen, laga middag, läxor innan Albin skulle träna, plocka undan middagen, sen var det bara att kasta små glin i säng så att jag kunde inta ryggläge i soffan, Puh.
Idag är det torsdag och städning, kastade ut mattor och filtar och kuddar, sen dammade jag innan frukost. Var lagom färdig till lunch dags, så när barnen sov, vilade även jag, innan jag åkte till gymmet.
Nu har vi ätit nybakade scones, mums:)
Så nu kommet jag att sova gott!!

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0