Suck

Suck suck suck, nu har jag totalt ledsnat på detta väder. Man vill inte ens gå ut. Den ända gången jag gått utanför dörren i helgen var i ett ärende gällande våran telefoni, försökte ringa för att slippa åka, men efter att ha suttit i telefonkö ett tag gav jag upp. För att slippa släpa med alla barn in i butiken, blev det snabb lunch i bilen ;) Så var dem stilla ett tag, Linnéa ringde mej precis när jag var klar, då hade dem små ledsnat. När vi kom hem hade även Albin kommit hem, som varit på match, vinst med 13-0. Kunde tyvärr inte åka med, då min bil pajat, grrr. I våran andra bil får vi inte plats allihopa :(

När vi kom hem var det dags för Linnéa att dra iväg på match, Dick väcktes och dem drog iväg. Jag och dem små lag oss på golvet och lekte, vi ritade och lekte med lera. Linus har blivit så stor och duktig. Han har snappat upp att vi alltid tjatar på dem större att ställa in i diskmaskinen, så han gör det på eget initiativ när han ätit.

Mamma kom på eftermiddagen, hon stannade över natten och vi drack vin och mös.
Idag blev det en lång frukost, sen bakades en äppelpaj, har lullat runt i mysoverall hela dagen :) Emelie har jobbat, Albin och Linnéa drog på bio.

Nu ligger jag här ensam och ska se på Beck.

Natti natti

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0