Onsdag 21:a November

Go kväll alla goa människor :)

Dem här dagarna som varit har bara rullat på.
I måndags när jag vaknade sken solen, kan ni tänka er. Jag klädde på barnen och drog iväg på en morgon PW innan frukost. Det är så skönt att starta morgonen med motion och sen kunna njuta av en god frukost när man kommer in. Linus blev så glad när det var fint väder, han släpade fram en skateboard och åkte en stund.

 
Trots att jag gått på förmiddagen, blev det en tur till gymmet när Dick vaknat. Efter det skulle jag iväg för att ta ett cellprov, direkt därifrån till Ica Maxi för veckohandling. Hann precis hem så jag kunde skjutsa Albin till träning. Var lite lagom hungrig när jag kom hem kl sju. Men det är lika bra att uträtta allt när man ändå är i stan.
I tisdags fick vi ett mycket trevligt besök, Åsa och hennes busiga lilla son. Alwa och han gosade lite :) Blivande pojkvän ;) Dagen avslutades med en 80 min lång kvällspromenad.
Imorse fick jag en välbehövlig sovmorgon, efter frukost åkte jag in till Friskis för ett aerobics pass, så kul :) Sen var det snabbt hem för att duscha, hämta dem små, sen blev det mellis hemma hos Linda och hennes rara barn. Linus blir så glad när han får leka med Oskar. Alwa och Selma låg och studerade varandra på en filt.
 
Nu kurrar det i magen......

Kram kram

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0