Måndag igen...

Ja då var det måndag igen och snart är det tisdag. Sitter nersjunken i soffan och kollar på Bolibompa med dem små. Ja Linus tittar och Alwa suger på sina strumpor.
I helgen har det inte hänt så mycket. På lördags morgonen åkte jag till Friskis, gick först på ett styrkemedel pass och avslutade med en timme på gymmet. På vägen hem stannade jag till på Cubus, hade hängt undan en jacka till Linus, hittade även jackor till Albin och Linnéa, som jag hängde undan till på Söndagen. Hem och duscha, fixa lunch och förbereda middag. Albin hade match på kvällen, då det var skönt att bara kunna kasta in middagen i ugnen när vi kom hem. Det blev en stor vinst igen, 10-2.
I Söndags var det dags att fira Farsdag, först var vi till Dicks föräldrars grav och tände ljus, sen blev det tårta hemma hos svägerskan. På vägen hem stannade vi till på Cubus, för att barnen skulle få prova jackorna, dem blev super nöjda.
Idag åkte jag in till gymmet efter att ha lämnat barn i skolan, sen hem för att duscha och tillbaka till stan för att uträtta lite ärenden, bl.a tvätta bilen. Linus blev till en början rädd men det gick snabbt över, Alwa undrade mest vad som rullade över taket, hon såg rullarna genom takfönstren.
Nu ska dem små snart isäng och jag ska ut en promis med hunden innan Fotbollsgalan på tv och Albin ska hämtas från träning.

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0