Sköna Maj

Äntligen är värmen här, synd att den härliga månaden Maj snart är slut.
Idag har jag varit hemma hela dagen, sprungit in och ut och fixat. Plockat lite maskrosor, hängt ut min första maskin tvätt, bakat årets första rabarberpaj, mycket gott :)) åt dock en lite bit, då jag hört att det inte är bra att äta rabarber när man ammar.
Alwa har suttit framför baby gymmet idag och har kommit på att man kan ta tag i sakerna, hon var så koncentrerad, duktig tjej :))
Dick åkte med Emelie till Enköping där hon ska gå intensivkurs i körkorts utbildning på sommarlovet, så nu är alla dagar med körning och teori inbokade :)
Linnea följde med. Hade skickat med dem en påse rabarber, som dem åkte förbi med till min mormor och morfar. Rabarbern är helt ofantligt stor i år.
På eftermiddagen tog jag små barnen i vagnen och tog en pw. Linus har varit så gnällig hela dagen, tror stackarn reagerar på polen, blir värre när han kommer ut. Mot kvällningen började han även få lite krupp hosta, så nu har fått andats lite ventoline, innan han hoppade i säng. Han vaknar minst en gång i halvtimmen, så det blir nog en mindre rolig natt :(( För en gångs skull är Dick ledig och kan hjälpa mej.

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0