Morgon stund

Finns det nått skönare och mysigare än att ligga och dra sej på morgonen, tillsammans med barnen. Jag är inte någon morgon människa, hatar tidiga morgnar.
När vi myst klart, blev det frukost. När jag gett Alwa sin förmiddags slurk, åkte jag till gymmet. Alwa som alltid sover tre till fyra timmar på förmiddagen, satt fortfarande vaken i babysittern vid halv ett, när jag kom hem.
Hon har blivit så vaken, följer med oss med blicken när vi far runt, skrattar och jollrar.
Istället var det Linus som sov, han är så trött nu, det kliar även mycket i hans ögon. Jag önskar att det kunde regna nån natt, så allt polen regnade bort. Han fick andas ventoline innan han gick och lag sej, så jag hoppas natten blir lugn. Är glad för Albins skull, det brukar vara han som mår dåligt på våren, men han har inte klagat.
Har inte hunnit varit ute så mycket i solen idag, tyvärr. Känns som jag ligger efter med tvätt och små plock, efter att koncentrerat mej på dopet vi hade i helgen. Men värmen skulle hålla i sej så i morgon ska jag bara njuta, har bara ett BVC besök inbokat.

Nu ska jag fortsätta att kolla på en film med Sylvester Stallone, på TV4 film.

Kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0