Måndag 14:e Maj

Hej hej, dagarna bara springer iväg, ibland önskar jag ett dygnet hade lite fler timmar :)) Här hemma händer det grejer ;)
I lördags eftermiddag hade vi innebandy avslutning med Albins lag. Dick åkte ner och spelade föräldrar matchen, vilket han inte skulle ha gjort med tanke på att biceps muskeln nästan hade släppt, för nu släppte den helt, han kom hem med muskeln i arm vecket. Nu är det dags att byta ut karln, han faller isär ;))
Efter matchen serverades middag i klubbhuset, vi blev inte så långvariga med tanke på Dicks smärta. Albin och Linnea var kvar längre, ja Linnea kom inte hem alls, hon sov borta och Albin fick skjuts hem.

image description


På söndags morgonen åkte Dick upp på akuten efter frukost. Jag hade tänkt börja baka till dopet, men det blev inte så. 
Dick ringde och bad mej komma och hämta hem honom och bilen, han hade fått morfin och fick inte köra, då ringde jag mamma som var på g till oss på fika, så hon fick köra hem bilen och karln. När dem kom hem hann vi ta en fika i den sköna vår solen, innan det var dags att hämta hem Linnea, Emelie övningskörde dit och hem.

image description

Under tiden lagade jag middag, sen var det dags för fotbolls match. Alwa sov gott i solen, hade fullt sjå att väcka henne för att hinna få i henne lite mat innan matchen. Det var inte alls nå skönt att stå i blåsten och titta, mamma och jag satte oss i bilen , Linus hoppade också in efter en stund. Linne'as lag förlorade med 1-0. Direkt efter matchen var det föräldrarmöte, Dick gick på det och jag skjutsade hem lilla mamma.

image description

Idag startade jag med en tur till gymmet, styrka och intervalls löpning. Hann inte mer än hem och duscha så kom Karin och fikade, hon hade plockat upp barnen i skolan först, så slapp jag det :) Hon hade med sej en bil till Linus, som man sitter och åker på, med en massa olika ljud, han blev en överlycklig kille.

image description

Efter middagen blev det shopping för hela familjen, inte lätt att hinna se och höra alla barnens önskan i affärerna. Nu är bi hemma och barnen i säng, jag också snart. Är sååååå trött.

Detta var lite kort om mina dagar som gått.

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0