Ett litet leende



Go kväll, vad är det för april väder vi har, ena stunden snöar det sen skiner solen.
Sitter här i min ensamhet och tittar på Let´s dance, det är bara jag och små fisarna
hemma.
Dagen började med att jag skjutsade iväg Albin, han är i Katrineholm på cup. Det
var ett gäng glada och förväntans fulla killar som åkte iväg i två stycken mini bussar.



Efter att ha lämnat av Albin hann jag precis hem och amma Alwa, som varit hemma med
Emelie, sen var det dags att hämta upp Linnéa i skolan. Hon hann hem och äta mellis och
kolla så att hon hade packat allt, sen bar det av för henne, mot Katrineholm. Hon ska bo
på hotell med en familj som har en pojke i Albins  lag, så hon kommer att se alla matcher.
Det är inte alla som har lillesyrran med sej som hejarklack :)



På eftermiddagen fick jag besök och Karin och hennes dotter Rebecca, dem ville ha lite
bebismys, och det kunde dem väl få. Rebecca ville låna hem bebisen, sötis där.



Karin och Rebecca hade en söt lite klänning och ett par söta skor från USA med sej till
lilla Alwa. Tack snälla!



Inte nog med att Albin och Linnéa är på vift, Emelie är inte heller hemma, hon tog bussen
till stan på eftermiddagen för en fika, sen skulle hon vidare till en tjej i klassen på middag.
Får väl se om hon kommer hem i natt eller om hon blir kvar hos sin kompis.



Eftersom det bara blev Dick och jag hemma till middag så passade vi på att äta sushi.
Han tog med sej dem små när han åkte in till stan för att handla sushi, undertiden ställde
jag mej på löpbandet och sprang 5 km. Hann precis duscha innan familjen kom hem med
mat, yammi.



Efter maten blev det lite fredagsmys innan det var dags för Linus att hoppa i säng, vi andra
satte oss i soffan och tittade på Let´s dance, ja Alwa hon slumrade i soffan, Dick gjorde sej
i ordning för att åka till jobbet, så då blev det bara jag kvar i soffan.



Jag tror att jag ska lägga mej i sängen och läsa klart min Läckberg bok, det var ett tag
sen jag läste. Bäst att passa på när det är alldeles tyst i huset.

God natt från mej


Glada 70-talet

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Brittmari

Vilken gullig liten tjej! Menar hon längst ner på sidan,hon från 70-talet! Riktigt söt!Kram

2012-03-31 @ 11:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0