Torsdag 21:a Juni

Vi startade dagen med en lång och skön sovmorgon, det är skönt med sommarlov :)
När morgonstöket var avklarat, blev det pajbakning, vi väntade besök av Albins lågstadie
lärare, som vi har behållt kontakten med. Vi hade en mysig stund i den sköna solen, det
blev även lite kubb spel, jag och Marie spöade barnen två gånger, haha. Sista omgången
var det jag och Linnéa som torskade. Undertiden vi hade det bra i solen, fick Dick åka in och
klippa Linus.
 
 
 
Linus blev så midsommar fin. Linus har så tjockt hår så det blir som en mössa på honom, han
skulle behöva klippa sej var fjärde vecka.
 
 
Ëfter vi ätit middag ville barnen åka till det nya godislandet ute vid Svista, samma ägare har
öppnat i Storvreta, men har nu semester stängt, så godisråttor som vi är åkte vi till Svista.
Eftersom det var ny öppnat bjöd dem alla kunder på kulglass. Det smakade bra i solen. När vi
ska åka ber jag Linnéa ta Linus i handen, Albin ta godispåsen med min plånbok i och jag tog
Alwa. Albin och Linnéa höll på diskutera nått och lyssnade tydligen inte på mej, så jag får tag i
Linus som är på väg ut bland bilarna och så går vi till bilen, Albin och Linnéa kommer efter.
När vi kommer hem och hoppar ur bilen ber jag Albin att ta med godispåsen, vilken påse säger
han då. Jag skriker rakt ut, min PLÅNBOK, Albin hade inte hört att jag sagt att han skulle ta påsen
på stolen, så nu stod den kvar. Vi kastade oss in i bilen, det gick undan på små vägarna kan jag
lova. Som tur var hade nån vänlig person lämnat in påsen i kassan. Tänk så dumt av mej att inte
dubbel kolla att påsen var med, grrrr.
 
Vilken kväll, puh
 
Bye bye
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carola 9 barnsmamma:)

Åh vad fin han blev i håret!!

Svar: Ja han var så mallig när han kom hem :)
Linda Hammar

2012-06-24 @ 00:17:17
URL: http://blogg.mama.nu/familjenannorlunda/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0