Tassimo

Idag var dagen D då jag skulle hämta hem ni vinst, gofika i solen och Tassimo maskinen.
Jag startade dock med en tur till gymmet :) När jag kom hem badade dem tokiga barnen, tom Linus var i med halva kroppen, det var 16 grader i vattnet. Brrr, jag tänker inte bada än...
Efter lunch, dusch och amning av Alwa, gav vi oss iväg. Det var jag, Linnea och dem två små som begav oss hem till Carolas place. Linus var förväntans full, han ville leka pojken ;)) Han rusade ur bilen, och hittade genast saker att leka med. Både han och Linnea tyckte det var roligt att åka runt på deras Wigellkart. Linus och Jordan kom bra överens, trots att dem är två envisa två åringar.

image description

Carola bjöd på riktig gofika, cupcakes och tårta. Linus som älskar tårta, envisades med att äta med fingrarna, blir tokig på lill grisen. Måste säga att vi hade verkligen tur med vädret och satt ute hela tiden. Barnen sprang givetvis ut och in, ja dem små. Linnea tittade på film med dem mindre tjejerna. Kom på att jag inte ens gick in och plockade undan efter Linus lek, skäms. Jag som brukar vara så noga. Får skylla på att vi satt ute och att tiden sprang iväg ;))

image description

Linus som inte sovit middag, var helt hopplös när vi kom hem, grinade och grinade, blev välling och sängen.
Jag har packat upp min fina maskin och dem 15 packet med olika sorter som fanns med, har inte fått igång den än, tyvärr ;)
Nu ska en lycklig vinnare snart gå och sova :)) För imorgon blir det latte i solen ;)

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Carola 9 barnsmamma:)

Tack för igår:)
Hoppas att kaffet smakade gott idag! :)

2012-06-21 @ 23:23:14
URL: http://blogg.mama.nu/familjenannorlunda/
Postat av: Linda

Det är jag som ska tacka :) Kaffet var super, barnen har druckit choklad och Emelie givetvis chailatte :) En ryckande åtgång ;)

2012-06-22 @ 10:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0