Svensk sommar

Fy, usch, blä, ja vad säger man om detta väder.

Sitter nu i bilen på väg till min pappa, barnen var så rastlösa. Så vi åker en sväng och kollar på hans hund valpar.

I torsdags kväll kom Dick hem från sjukhuset och allt börjar återgå till det normala. Har nästan slagit knut på mej själv ett par dagar. Dick är absolut inte bra men han är iallafall hemma. Vet egentligen inte vad jag föredrar att vara själv eller ha en rastlös surmule hemma ;)) Jag skojade...
I fredags åkte jag faktiskt till gymmet, med mycket dåligt samvete, men jag behövde ladda batterierna. På kvällen blev det fredagsmys och Lets Dance final.

Nu är vi snart framme, hinner inte skriva mer.

Ps Texten på bilden är Emelies
tatuering Ds

Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0