Skolavslutningen 2012

image description


I morse var det ingen pigg Linda som klev upp. Alwa har haft sin första knöliga natt och hållit mej vaken i tre timmar. Det var inte hennes fel, utan mitt eget. Vi åt vita bönor idag, har inte ätit det sen hon föddes. Hon fick så ont i magen, stackars liten.
För att bli lite pigg, åkte jag och Emelie och tränade. Blev genast pigg och min höft känns bättre, sprang 5 km för att testa :))
Eftermiddagen gick i ett, hade en del att stå i, Linneas skulle klippas, förberedelser inför kvälls myset, i kväll har vi nämligen haft skolavslutning. Som vanligt har skolan sån tur att solen tittar fram, precis innan det börjar, tyvärr kom regnet efter en stund. Men barnen var glada ändå. Under alla tolv år som jag har haft barn på Pluggparadiset, har vi firat avslutning ute.

image description

Det var med blandade känslor barnen slutade skolan idag, dem får nya lärare nästa termin, Linnea börjar fyran och Albin börjar sexan. Han börjar sexan nere på högstadiet, där har han valt innebandy profil.
Nu sitter vi och hejar på Sverige och har avslutnings mys.


image description

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Carola

Hej!

Jag hittade din blogg via Carola Wetterholms blogg, som du har turen att få träffa över lite fika. Blev lite nyfiken på dig och din familj när jag började läsa din blogg. Jag undra hur många barn du har och hur gamla dom är. Själv har jag sju barn och dom är födda -93, -95, -00, -09, -10, -10 och -12. Jag själv är född -74 och min man som också är pappa till hela barnaskaran är född -69.

2012-06-13 @ 01:22:53
Postat av: Linda

Hej hej!!

Jag har fem barn, födda 94, 00, 02, 10 och 12.

Jag är född 73 och min man 70.

2012-06-13 @ 10:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0