Torsdagen 19:e Juli

Hej hej, nu är jag tillbaka och idag är jag pigg :)
Vet inte vad det var igår, var allmänt seg. Kände redan på förmiddagen på gymmet
att jag var seg, var helt slut efter intervalls löpningen, puh !!
Igår blev jag överlycklig, jag fick diskmaskinen att fungerar, skam den som ger sej.
När jag fått igång den åkte jag och köpte ett medel som man har i diskmaskinen,
som gör ren slangarnan, så nu hoppas jag att stoppet är borta. Håll nu tummarna...
På eftermiddagen sken det upp för en stund, Linus som var smått rastlös behövde
aktiveras, så vi gick ut på en promenad för att titta på fåren. Tyvärr kom vi inte så värst
långt innan det var alldeles mörkt omkring oss och åskan mullrade. Linus blev rädd och
fick bråttom hem.
 
Åskan mullrad länge runt omkring oss, slutade lagom tills bolibompa, tur för lilleman.
Alwa satt också med och tittade, undertiden for jag runt och plockade undan allt så att
jag sen kunde sätta mej ner i lugn och ro när barnen somnat.
Bor nog en liten pedant i mej, ha ha  
 
 
Hann även sätta mej en stund tillsammans med barnen, när vi sitter där och myser kommer
brosan hem med barnen, dem hade varit på Fyrihov idag igen. Brosan hade hittat på en hel
del kul när dem var där, Fyrihov i dagana två, minigolf, chinarestaurang och bus.Hur kul är det
då och komma hem till tråk mamma ;)
 
 
Alwa har börjat greppa och tycker det är kul att hålla på med fötterna, bäst av allt är den
gröna grodan.
I morse trodde jag inte det var sant, solen sken från en klarblå himmel, det blev frulle på
altanen, jag och barnen njöt, Alwa stod mitt på bordet och tittade på oss.
 
 
Det dröjde inte länge innan det var fullt med moln igen, men vad gjorde väl det, idag har jag
varit iväg och knegat lite, förra året jobbade jag lite extra på klädbutiken Flash, och idag behövde
dem hjälp tre timmar, så jag ryckte in.
 
När jag kom hem var det bara att kasta fram mjölpaketen, undra just vad Alwa blev mest
glad över att se, mej eller pattarna ;)) Hon blev iallafall lite glad över att mamma kom hem,
gosade kramades.
 
 
Om ni undrar varför vissa inlägg ser lite ihop tryckta eller utspridda ut, så är det när jag bloggar
från mobilen, dem har uppdaterat appen, till det sämre, så jag kan inte styra över hur det ser ut
när det publiceras. Gör mej lite smått tokig..
 
Nej nu hör jag att Emelie klev innan för dörren, hon har varit i Enköping på intensivkurs och bott
hemma hos min moster, nu är det bara en vecka kvar. Nu ska jag göra lite scones och sätta mej
och höra vad Emelie har att berätta ang körningen.
 
Kram kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0