Sommar, nja.....

Äntligen har det varit sol, men nån riktig sommar värme har det inte varit. Riktigt kalla vindar. Kastade mej ut i solstolen på förmiddagen, soldyrkare som man är:)) Så fort solen gick i moln fick jag klä på mej nått. Då bestämde jag mej för att ta en PW, det passade bra, då den övriga familjen, förutom Emelie som pluggar teori, åkte in till Gränby för att titta på elefanterna. Linus ville så gärna gå ur bilen och titta igår, men det hade jag inte tid med, så han fick göra det idag istället. När jag kom hem igen hade det blivit lite varmare och det var inte lika molnigt. Gjorde en latte och tog fram en bok, sen blev det solstolen för hela slanten. Där satt jag ända tills jag var tvungen att gå in och greja med middagen, det blev grillat. Givetvis med ett glas rött, och nej jag ammar inte och dricker alkohol för er som undrar. Enligt Livsmedelsverket får man dricka två glas vin och ändå amma, skulle jag dricka mer får Alwa givetvis ersättning....... Sen undras det över varför det mest är dem små på kort, dels beror det på att dem minsta nästan alltid är runt omkring mej, Albin vill oftast inte vara med, Emelie är ofta på vift och inte heller så pigg att komma med på bild, Linnea är den som gärna blir fotad om hon är i närheten.... Älskar givetvis alla lika mycket <3 Nu sitter jag här och njuter, dem små sover, Dick och barnen är ute och letar mask, dem ska iväg och fisk vid kusten i morgon bitti, Emelie pluggar. Kanske blir det nån sida till i boken. Go kväll på er! Kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0