Oooops

 
I morse när jag vaknade låg jag och tänkte vad dagen skulle bjuda på, hade inte alls
i tanken att det var en massa att fira, namnsdag, förlovningsdag och bröllopsdag. Oooops!
 
Dagen började jag med att ta en timmes PW, när vi kom hem blev det lite lunch, sen blev
det en promenad till men i ett lugnare tempo, hade lovat Linus att gå ut en promis, han tycker
det är kul att få gå själv. Vi tog en tur till Ica och köpte glass :)
 
 
Linus hade jätte kul och hoppade och studsade, stackarn fick skavsår, så han åkte vagn
på vägen hem. Fick även med oss Albin på promisen.
 
 
När jag kom hem blev den en latte och macka i solen, innan jag började med att röja lite
inne i förrådet, det händer nått magiskt där inne, i stort sett varje gång jag öppnar dörren,
ligger det saker i en enda röra, och det är inte jag, undra just vad som händer, för det är
ingen annan heller som stökar till...
Idag blev det en riktig bröllposmiddag, not, det blev tacos, och sen åkte Dick till jobbet.
 
 
Tänk så små mina söta var :)
 
Nu kom Emelie hem, hon var på fest igår och hittade tydligen inte hem, hi hi.
Hon hade tänkt på sin kära mor och köpt med sej min favorti glass hem, B&J, är
lite av en glassoman, mohahaha. Nu ska jag förhöra henne lite ang gårdagen, haha.
 
Go kväller på er <3
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0