Grått och trist

Tjo hej, här har ni mej ;) På förmiddagen bar det av till polisstationen, Alwas pass var klart. Jag hade även insett att Linus inte var ett dugg sej lik, han var 5 mån när vi gjorde det. Passen är giltigt i 5 år men det är inte säkert ändå att man kommer in på det, vore ju snopet att stå där. Tycker att dem borde sätta 1-2 år på baby pass och sänka kostnaden för passet, men men det är vad jag tycker. När vi kom till stationen var det 40 stycken före oss, suck, det tog över en timme, och då var det många som gått, som inte orkade köa. Linus var jätte duktig på att vänta. Direkt efter åkte jag och Emelie och tränade, vi tog två bilar in till stan. Resten av dagen har jag farit runt i olika affärer och uträttat en hel del, skönt att få det gjort en sån här grå dag, så man kan vara hemma och njuta ifall solen skulle dyka upp. Måste berätta att Alwa har nu fått för sej att mammas tutte bara duger ibland, får hon inte flaskan blir hon såååå ledsen, envis som en gris, kan hon brås på mor din tro ;))) Igår blev det färgning av ögonbryn, skulle även fixat naglarna men min kära Emelie, grrr, hade tagit det sista i remover flaskan och ställt tillbaka den i hyllan, inte så populärt, blev lite galen ;) Ikväll har jag även färgat ögonfransarna, men tycker att det syns för lite. Ja ja vem bryr sej.... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0