En dag på badet

När jag spått väder och bestämt mej för en dag på Bälingebadet, blev det fart, frukost och packning, det blir lite saker att ta med ;( Ringde till Linnea som sovit borta, och frågade om hon ville med, givetvis ville hon det, hennes kompis också. Så istället för fyra barn fick jag med mej fem. Emelie låg kvar hemma i solen. Jag fick även sällskap av Karin och hennes barn. Barnen badade och hade roligt, jag tyckte vattnet var skit kallt, sträckte mej till att plaska i bebis poolen. Efter fyra timmar packade vi ihop oss. Barnen hade tydligen inte fått nog av bad utan fortsatte bada här hemma. Jag började förbereda middagen, undertiden övningskörde Dick med Emelie. Snart får jag nog vara taxi, Emelie ska på fest och håller på att göra dej i ordning för fullt. Sen blir jag tydligen alldeles ensam i soffan i kväll, får titta på nån bra film och krama kudden. Linnea har en sov kompis här, så barnen har fixat mys på övervåningen. Känner jag mej själv, så somnar jag väl i soffan när jag blir alldeles ensam :( Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0