Em final

Igår efter frukost, blev det en tur till Ikea, det regnade och jag misstänkte att halva
Uppsala skulle vara där, mycket riktigt... På vägen dit hämtade vi upp min mamma som
också ville shoppa lite. Hela besöket avslutades givetvis med korv och mjukglass.
 
 
Alwa sov sej igenom hela shoppingen, vaknade precis när vi skulle ge oss av, fick lov att amma
henne i bilen innan jag körde hemåt. När vi kom hem bytte jag om och stoppade ner dem små i
vagnen, Albin och Linnéa cyklade, sen blev det en PW. Till middag blev det hämt pizza.....
 
 
Sen satt jag bara med barnen och mös i soffan hela kvällen.
I morse sken solen igen, vi fick bråttom ut, tyvärr har solen kommit och gått under dagen.
Jag passade på att putsa fönstren, barnen badade när det var sol...
 
Barnen ringde till mamma på förmiddagen, dem ville att hon skulle komma ut och vara med oss,
jag fick bråttom att baka en paj, som vi smaskade på när jag putsat klart fönstren.
 
 
Alwa är alltid så glad, världens snällaste, ligger själv inne på filten och leker. Ropar man på henne
flinar hon alltid upp sej.
 
 
 
Till middag blev det hemma gjord hamburgare, blev så mätt, så jag och mamma tog vagnen
och tog en promis innan barnen skulle sova. Nu sover dem små och jag och mamma har hällt upp
en varsin cider, nu ska vi kolla på Em finalen i fotboll. Linus har sprungit runt hela dagen och skrikit
heja Spanien. Så här års brukar vi vara i spanien, ni anar inte vilket håll i gång det är i Spanien när
dem spelar. Det skjuts bla raketer efter varje mål, folkfest...
 
Nu börjar det :))
 
Heja Spanien!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0