Torsdag 26:e Januari

Imorse var det bara Albin som jag skjutsade till skolan, Linnea var hemma med feber. Vistelsen i skolan blev dock inte så långvarig för Albin. På förmiddagen när jag höll på att klä på Linus, som givetvis skulle ut i snön, ringde telefonen. Det var skolsyster, Albin hade halkat på rasten och slagit i huvudet, han var lite yr och mådde illa. Det var bara att åka och hämta hem honom. Sen bar det av till pulkabacken med lilleman, fick tvinga in honom att äta lunch. När vi kom in hade Dick vaknat och tog över lunchbestyren så att jag kunde åka in till stan och köpa present till kalaset i helgen. Skönt att åka själv nu när jag knappt kan ta mej framåt ;)
Köpte med mej semlor hem som vi mumsade i oss när Linus sov. På eftermiddagen när jag lagade middag låg Linus i soffan och mös med Linnea, tror han tyckte det var mysigt att hon var hemma.
Ikväll jobbar Dick på hockeymatchen i Globen, så nu får jag se till att knipa ;)
Vi andra lag oss i soffan och tittade på dem gamla avsnitten av Skärgårds doktorn :)
Nu är barnen i säng och jag ska nog också ta och krypa ner.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0