Tisdag 30:e Januari

Dem här två första dagarna denna vecka har dig inte hänt så mycket.
Vi har varit ute en del och njutit av dej fina vinter vädret. Har även försökt städat, tvättat och plockat i den mån jag kan, vill ju inte komma hem till ett ostädat hus efter en förlossning. Nu är det ju bara 3 veckor kvar, gick in i vecka 38 igår, så nu kan det komma när som helst.
Nu är det Albins tur att vara sjuk, han kom hem från skolan igår och var alldeles blek. Han hade feber, så idag har han varit hemma. Håller tummarna för att Linus klarar sej.
Nu har vi bänkat oss framför tvn, Linus är ganska trött efter att ha varit ute i flera timmar och jag har molande värk i ryggen. Albin ligger däckad bredvid oss, Emelie tror jag städar på sitt rum eller jag hoppas iallafall, Dick och Linnea åkte iväg på innebandy träning.

Ha en trevlig kväll

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0