Modig kille

Idag har det varit en riktig inne dag, har inte satt min fot utanför dörren. Har plockat undan dem sista stjärnorna, julgranen åkte ut och sen har det tvättats, en massa såna där roliga saker. När Linus sov middag gick jag också och lag mej. Dick åkte iväg och hämtade Albin i skolan, han hade tandläkartid. Albin har en tand som skulle dras ut. Det gick inte alls som dem tänkt, dem höll på i nästan två timmar men lyckades bara få ut halva tanden, sen orkade inte Albin mer, min duktiga kille. Två tandläkare var dem. Nu är förhoppning att den delen som är kvar, som är delade i två delar, ska stöttas ut av kroppen.
Albin sov en stund i soffan, han fick
tydligen jätte mycket bedövning. Nu har bedövning börjat släppa så vi får hoppas att han kan sova inatt.

Nu ska jag försöka få barnen i säng, i kväll är den enda kvällen den här veckan som Dick är ledig då vi ska kolla på nån film och mysa.

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Mormor

Stackars dig Albin! Mormor tycker jättesynd om dig!

Dåligt av tandläkarna att inte kunna få bort tanden lite smidigt! Hoppas det ordnar sig och att du slipper ha ont! Du var jätteduktig tycker mormor som älskar dig! Kramkram

2012-01-12 @ 22:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0